Tuesday 28 July 2009

3rd D is on the way....

ari ni...menurut B1N1 aku...kandungannya dah masuk minggu yg ke 8...hepinyer aku...xsabar rasenyer utk menunggu minggu yg ke-36...setelah ada 2D'2....3rd D is on the his/her way...aku harap dgn kehadiran ahli baru dalam kuage akan memeriahkan lg 2D's dan bertambah bahagia hendaknya...tentu Dina n Dani dok sexited tgu adik...now..the question is...boy or gal...dina semestinya mengharapkan gal...sbb nti dia ada kawan...dani??ermm aku rase dia lom paham apa2 lg kot..xkisah la boy or gal..sume dibelasahnya nanti...now kakak dia dh teruk kene belasah...but 1 thing...dina dh 50-50 bila aku ckp kat dia...klu dpt adik boy..u dun hv to worry...u shud be proud coz u r only gal..so no need to share evrything...room..toys..n ape2 jua la..so dia dh bleh wish biar la dapat baby boy...ish ish ish..pd aku..aku xkisah...boy or gal..janji cukup sifat..sempurna dan selamat...

sexited punye pasal...aku dh siapkan dua nama dah utk bakal ahli baru ni...dan semestinya...akan bermula dgn D...

jika lelaki...maka namanya ialah Darwisy Qushayyi yg bermaksud...warak, jauh pemikirannya (qushayyi juga ialah nama nenek moyang Nabi Quthb)

jika perempuan...maka namanya ialah Damia Nur Qistina yg bermaksud...kebijakan cahaya keadilan...

apapun...segalanya kuserahkan pada Allah...Dia lebih Maha Mengetahui...ape yg ku mampu..hanyalah berdoa pdNya agar ibu dan bayi itu sejahtera sentiasa....amin...

1 comment:

  1. apepun doakan semua yang terbaik n selamat..mesti comel2 gitu ala2 dina n dani...

    ReplyDelete