Wednesday 15 July 2009

akhirnya....aku terjebak

hari ini..15 julai 2009...aku akhirnya terjebak ke alam2 bolog2 ni...setelah lama aku dok usha jerk blog2 org...la ni...aku pulak yg nak berbolog..xceli bukan rajin sgt pun nak menulih...tp sebab xtaw nak buat apa lagi kat opis selepas waktu pejabat ni kan...maklum la..satu kete share 5 org..so kena la tunggu sampai sume org kata nak balik br buleh balik..wat to do...itik menyudu kita gigit sudu je la yg mampu...

dulu aku pernah gak la dok bolog2 ni...ada dlm prenster aku...pahtu lama dh tak bukak prenster..ape jd pun tak taw dlm prenster tu...dh kurang bukak since ada pesbook..ha la ni sume dok aktif pakat main pesbook...sebut pesbook budak yg baru putuih susu ibu pun tau hehehehehe...pendek kata...hampir semua umat la yg tau psl pesbook2 ni...panjang tak kata apa plak...ok la..xmau ngarut...since budak baru blajaq lg kan dlm bolog2 ni..so nak kene sexplore la...ape yg sepesel nyer bolog2 ni...hehehehe...

since org tengah dok hangat cite psl transformer...aku boh gambaq ni sebagai prolog bolog ni .....





1 comment: